That's why

Allmänt - Kommentarer (3)
2012-08-02 @ 21:52:38
Idag vaknade jag vid halv tolv, och jaa jag erkänner att jag sov lite (mycket) för länge.. men jag gillar att sova hehe.
Käkade frukost, började dammsuga, och trodde att det skulle bli en helt vanlig tråkig dag.. men icke, istället tillbringades dagen hos Aron! ♥ Vi har inte träffats på nästan tre veckor så det var riktigt kul att träffa honom!
Därför har jag inte bloggat tidigare idag, ville liksom inte vara osocial när jag var där.. :D
 
Förresten.. är det redan Augusti? REDAN? Det känns precis som om det var skolavslutning, men det har tydligen redan gått nästan 2 månader sen dess? jahapp.. Det har varit ett sjukt bra sommarlov iallafall, bästa hittills!
Saknar klassen så himla mycket! Sofia har skrivit ett jättefint inlägg om klassen, och om jag skulle skriva ett så skulle det låta ungefär likadant som hennes, så jag struntar i det och länkar till hennes blogg istället, läs inlägget HÄR!
 
Collaget nedan är från Sofias blogg!
 
 
Om ni vill se en bild från dagen så finns det en på insta! @melodyjulia
 


3 kommentarer
Postat av: Kim

fin blogg du har :)

2012-08-02 - 22:05:33 | URL: http://kiimm.blogg.se/
Postat av: sandrajohnsson'

saknar dej :D <3

2012-08-03 - 00:00:22 | URL: http://sandrajohnsson.blogg.se/
Postat av: sofie

fin blogg allt bra? :)

2012-08-06 - 18:23:13 | URL: http://www.sofiebloggisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: