Mitt första inlägg.

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-08-01 @ 17:36:54
Hejsan,
Eftersom detta är mitt första blogginlägg på den här bloggen kanske jag ska berätta lite om mig själv.
Jag heter Julia och är snart 14 år. På jag gillar att fota (jag fotar med min Nikon l120), spela gitarr, lyssna på musik, umgås med vänner, se på film, shoppa, och även massa annat, men det är det ni kommer få läsa mest om här på bloggen.
 
Jag har tidigare bloggat på www.melodiis.blogspot.com , men bestämde mig för att byta till blogg.se, dels för att blogspot krånglade en del, bilder försvann, och dels för att jag var trött på den gamla bloggen och ville testa något nytt. Emelie har hjälp mig med designen på denna bloggen, för jag fattar ungefär noll av stilmallarna/kodmallarna/html (om de ens heter så?), hahha. Men men headern har jag faktiskt gjort själv, och satt in den själv (med noggranna instruktioner av Emelie).
 
Såå.. nu vet ni lite om mig, om varför jag har bytt blogg och vem som har hjälpt mig med designen. :D
Välkomna till min nya blogg allihopa, både nya och gamla läsare! ♥
 
 
 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: