I'd give away a thousand days, Just to have another one with you

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-08-04 @ 13:53:21
Okeej, först och främst vill jag ursäkta för den usla uppdateringen, man jag har haft helt fullt upp! Har varit hos Aron både igår och i förrigår, och som ni vet så vill jag hellre vara social än att sitta och blogga! Bloggen kommer inte före Aron, inte mina vänner, och inte min familj heller. För mig är bloggen mest något på sidan om, något som jag inte vill lägga ner alltför mycket tid på, även om jag tycker det är väldigt kul att blogga. Jag bloggar mest för att ha någonstans att lägga upp och dela med mig av bilderna som jag tar, men även för att jag gillar att skriva (vilket kanske inte märks eftersom jag inte alltid skriver så långa inlägg..).
 
Ja, ungefär så är det, så ibland kommer uppdateringen vara väldigt låg, och ibland tvärtom.
 
 
 
 


1 kommentarer
Postat av: Lillan

Kan du inte skiva dina rubriker på svenska istället ?
För de finns dom som inte kan så bra engelska !
Snälla kan du skriva på svenska i stället ???

Svar: Hej, jo jag kanske kan försöka skriva rubrikerna på svenska, men jag använder ofta lyrics från olika låtar till rubriker så det är därför de ofta är på engelska :)
None None

2012-08-04 - 23:46:51 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: