Hejsan

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-08-07 @ 12:18:11
Imorse vaknade jag 8.30 av att jag drömde en mardröm, det var inte så kul.. vaknade upp gråtandes typ, hahha, inte så konstigt eftersom jag typ drömde att jorden höll på att gå under..
Sen tror jag att jag somnade om, och drömmen fortsatte, konstigt för drömmar brukar inte fortsätta efter att man har vaknat och sedan somnat om. Jag gick upp 10.40 iaf, duschade, åt en god frukost och nu sitter jag här. :D
Idag kommer Aron hit så det kanske inte blir den bästa uppdateringen, men jag kanske gör nåt tidsinställt inlägg, får se!
 
Nu ska jag nog ta och slänga in ett inlägg på Fias blogg, och sen blir det att städa lite smått..
Hörs senare!
 
Gammal bild.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: