12-08-05

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-08-05 @ 15:53:04
Igår kväll kunde jag inte somna, slutade med att jag somnade runt klockan tre. Har ingen aning om varför, men jag kände mig helt klarvaken, mitt i natten, helt ensam hahha ;) Så idag vaknade jag sent, gick upp, duschade, käkade frukost, och sen blev det en sväng till vänersborg för att handla lite mat och så.
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra härnäst, blir nog att fortsätta ändra lite i tavelramarna på rummet, igår fick jag för mig att byta ut alla gamla bilder till nya bilder, hahha.. så isället för bilder på mig när jag var liten har jag nu lite kort på mig och mina kompisar nu, tycker det blev fint, blir glad av kolla på bilder från roliga stunder när jag har tråkigt. :D
Kanske kommer upp nån bild på slutresultatet sen? Får se!
 
Här kommer en bild som inte har något med detta att göra hahha. Tog den förut när vi fikade, redigerade den på ett lite annorlunda sätt (med text i mitten), tycker det blev lite coolt!
 
Byye!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: